Wat vind je van onze zorgverlening?

Tevreden patiënten, daar doen we het voor. En daarom vinden we het ontzettend belangrijk wat jouw mening over onze zorgverlening is. Ons streefdoel: onszelf blijven verbeteren, zodat we je steeds de beste zorg kunnen bieden. Vind je dat we daarin slagen? Meld het onze medewerkers. Zij krijgen graag een hart onder de riem of een schouderklopje.

Heb je opmerkingen of lopen de zaken niet zoals je vindt dat ze moeten lopen tijdens een raadpleging of een opname in één van onze ziekenhuizen? Ook naar klachten zijn we benieuwd. Bespreek je ervaringen met onze medewerkers van de betreffende dienst. Ze helpen je graag verder in het zoeken naar oplossingen.

Ombudsdienst

Komen jullie er samen niet uit en blijft het probleem bestaan? Dan kan je met je klacht terecht bij de onafhankelijke en dus onpartijdige ombudsdienst. Daar bekijken de medewerkers verder hoe ze jouw klacht op de best mogelijke manier kunnen behandelen. Bekijk het huishoudelijk reglement voor onze algemene ziekenhuizen en het huishoudelijk reglement voor onze ZNA Volwassenenpsychiatrie.

Jouw mening telt

Je mening geven over je opname in één van onze ziekenhuizen kan ook na je opname via een enquête. Daarin peilen we naar jouw tevredenheid. Deze patiëntenbevraging verloopt elektronisch. Na je ontslag ontvang je als patiënt via e-mail een uitnodiging om de enquête te vervolledigen. Vergeet je e-mailadres dus niet door te geven aan het begin van je opname. De feedback uit je enquête wordt anoniem teruggekoppeld aan de betrokken diensten.

 

Laatste update op: 14-07-2021